Крім основного циклу предметів державного компоненту учні вивчають такі курси за вибором:
- Розвиток продуктивного мислення: 1-і класи;
- Поетика: 2-і класи; 3-Б,В;
- Англійська мова: 3-А, 4-А класи;
- Елементи геометрії: 4-Б,В;
- Етика: 5-6-і класи;
- Фізика дивовижного: 6-і класи;
- Методи розв’язання задач з механіки, теплових явищ та оптики: 8-Б клас;
- Англійська мова: 10-11 клас;
- Політична географія: 10 клкас.
Про пріоритетні напрямки діяльності педагогічного колективу школи говорить його кредо: « Не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім”єю, школою . Втілює його в життя колектив творчих, талановитих, досвідчених педагогів, майстрів своєї справи, фахівців високого рівня, які протягом багаторічної праці мають значні фахові здобутки:
- Рубець М.І., лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» з інформатики
- Лашкай В.С., лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» з української мови та літератури
- Гафинець В.П. лауреат обласного конкурсу «Вчитель року» з української мови та літератури
- Чопик Р.П. лауреат обласного конкурсу «Вчитель року» з французької мови
- Кополовець О.Ф. лауреат обласного конкурсу «Вчитель року» з французької мови
Щорічно, протягом років, за високі здобутки у справі навчання та виховання підростаючого покоління та високі досягнення в навчанні вчителі та учні школи були і є стипендіатами щомісячної стипендії міської ради:
- Гафинець В.П., вчитель української мови та літератури
- Чечур В.О., вчитель французької мови
учні школи:
- Мельник Каріна
- Панькович Тетяна
- Русин Павло
- Габовда Ребекка
- Батюкова Наталія
Лашкай Ангеліна, учениця 9-А класу є стипендіатом Кабінету Міністрів. Отримує щомісячну стипендію у розмірі 700 грн.
Преміями Міської ради за роботу з обдарованими дітьми нагороджувались вчителі:
- Лашкай В.С., вчитель української мови та літератури;
- Хлицко Н.В., вчитель французької мови
Навчально-виховний процес здійснюють 4 «вчителів – методистів », 14 педагогів зі званням «старший вчитель » та 22 педагогів із вищою кваліфікаційною категорією.
Психологічний супровід навчально-виховного процесу здійснює практичний психолог школи – Спачинська О.А.
Для всебічного розвитку школярів обладнано навчальні кабінети, серед них: 11 кабінетів початкових класів; кабінет фізики, хімії, математики, світової літератури, української мови та літератури, кімната-музей Т.Г.Шевченка, 2 кабінети іноземних мов,кабінет музики , обслуговуючої праці, 2 кабінети інформатики.
На базі кабінету інформатики створено кабінет інформаційних технологій. Ефективне використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій: двох мультимедійних комплексів на базі кабінетів математики та світової літератури; мережі Інтернет, комп’ютерів, ноутбуків, проекторів, електронних навчально-методичних посібників та програм з навчальних дисциплін; віртуальних лабораторій; власних розробок педагогами інтерактивних уроків дає змогу здійснювати навчально-виховний процес на рівні сучасних педагогічних технологій.
Наявність сучасного актового залу на 140 посадкових місць, читального залу бібліотеки, двох спортивних залів, новоствореного спортивного майданчика та стадіону забезпечують якісне здійснення навчання та позакласних заходів.
Комплексна система позакласної та позашкільної роботи напрямлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.
Учні школи мають змогу відвідувати такі гуртки:
- дівочий хор;
- сучасний танець;
- виготовлення сувенірів;
- юні інспектори руху;
- основи інформаційних технологій;
- легкої атлетики;
- футболу;
- туристсько-краєзнавчий.
У школі створена модель шкільного самоврядування «Шкільна республіка». Учнівські колективи протягом року змагаються в громадській активності за звання « Зразковий клас ». Усі справи ініціює шкільний Парламент.
Традиційними у школі є такі позакласні заходи:
- Посвята першокласників в «учні-шевченківці»;
- Декада «У вінок Кобзареві»
- Конкурс «Алло, ми шукаємо таланти!»;
- Малі олімпійські ігри;
- Конкурс «Міс і Містер»;
- Пісенний конкурс «Голос школи»;
Продовженням співпраці учнів, батьків та вчителів є спільна робота над проектом «Трикутник», який передбачає якісно нове бачення співпраці.
У школі створено учнівський клуб початкової школи «Ерудит», який об’єднує юних поетів, мистецтвознавців, природознавців-дослідників. Літературна студія «Джерельце» об’єднує юних літераторів школи, які презентують свої здобутки в альманасі «Проби пера».
Загалом педагогічний колектив працює на кінцевий результат. Випускники нашої школи – це творчі, вільні, гуманні, духовно зрілі, фізично досконалі, морально свідомі, відповідальні, ініціативні, здатні до вирішення життєвих проблем, готові до самовдосконалення та самореалізації.