Проєкт, як форма організації навчальної діяльності.
Конфуцій писав: "Розкажи мені і я забуду, покажи і, можливо, я зрозумію,
дай мені зробити самому і я навчуся".
Для пробудження допитливості до пізнання своїх можливостей та
формування навичок самоорганізації,
вчителем Світланою Симодейко на уроці «Я досліджую світ» у 1-Б класі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. Т. Г. Шевченка використовується цікавий метод під назвою "Проєкт". Застосовуючи його, урок перетворюється на захопливу пригоду,
де школярі є активними учасниками освітнього процесу, до якого залучають своїх батьків.
Адже проєктне навчання створює унікальні передумови для розвитку ключових компетенцій учнів і самостійності в осягненні нового, стимулюючи їхню природну допитливість і творчий потенціал.