Семінар вчителів художньо-естетичного циклу на тему "Формування творчої особистості школяра через інтегровані уроки художньо-естетичного циклу".
Днями в Мукачівській ЗОШ І-ІІІ ступенів N2 ім. Т. Г. Шевченка проведено навчально-методичний семінар вчителів художньо-естетичного циклу на тему "Формування творчої особистості школяра через інтегровані уроки художньо-естетичного циклу".
У ході семінару виступила вчителька трудового навчання Турецкова М.Я., яка розглянула питання "Інтегроване навчання як засіб розвитку творчості сучасних учнів". Вказала на важливості застосування у практиці вчителя інтегрованих уроків. Адже інтегрований підхід саме у викладанні художньо-естетичних дисциплін здатен до виховання у дитини здібності сприйняття і правильного розуміння прекрасного, до розвитку естетичних поглядів, смаків і почуттів, що мотивує учня брати участь у створенні прекрасного в мистецтві та житті і, насамперед, формує його творчість.
У ході семінару вчителька трудового навчання Кампов К.А., провела майстер - клас "Виготовлення та оформлення подарунку у техніці кардмейкінг". Кардмейкінг - це листівкарство, а значить все воно одне - мистецтво власноруч робити листівки.
Вчителі охоче взяли участь у творчому процесі створення листівки з сюрпризом, проявили свої творчі здібності. З однакових матеріалів виготовили свої індивідуальні листівки.
Вчителька Данашевська К.Я., поділилась досвідом роботи з "Технології виготовлення свічок з воску та їхнє оздоблення методом аплікації". Воскова свічка - це символ тепла, добра та благополуччя у всьому світі. Також, свічка - це прадавній носій світла і якщо ми хочемо побажати комусь світла, тепла та родинного затишку, воскова свічка є чудовим подарунком.
Вчителька музичного мистецтва Райчинець М. М., провела майстер - клас на тему: "Музикограма - як ефективний метод формування музично- ритмічних здібностей дитини на уроках музичного мистецтва". Музикограма - це сучасна, цікава, пізнавальна гра, до якої діти заохочуються з великим задоволенням. Такий прийом розвиває у дітей не лише відчуття ритму, темпу, а й поєднує в собі три основних складових: увагу, пам'ять та самоконтроль.
Під час проведення семінару педагоги школи в креативній формі поділилися з колегами досвідом роботи і показали, як можна працювати згідно викликів сьогодення.