Мукачівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Т.Г.Шевченка

89600, м. Мукачево, вул. Чорі Юрія, 14

Тел. (03131) 2-25-66

Мукачівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 ім. Т.Г.Шевченка

89600, м. Мукачево, вул. Чорі Юрія, 14

Упродовж 15-19 липня 2024 року адміністрація та вчителі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. Т. Г. Шевченка взяли участь у роботі українсько-канадського Літнього інституту

Упродовж 15-19 липня 2024 року адміністрація та вчителі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. Т. Г. Шевченка взяли участь у роботі українсько-канадського Літнього інституту "Нові аспекти управління, психологічного супроводу, розвитку та інтеграції освітні

Упродовж 15-19 липня 2024 року адміністрація та вчителі Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. Т. Г. Шевченка взяли участь у роботі українсько-канадського Літнього інституту "Нові аспекти управління, психологічного супроводу, розвитку та інтеграції освітніх галузей на основі Державного стандарту початкової та базової середньої освіти України".

     За підсумками навчання команди шкіл створили проєкт розвитку закладу освіти, який базувався на певній цінності, та представили його наприкінці сесії для викладачів і всіх учасників.

     Ключовою цінністю нашої школи стала довіра. Для того, щоб висвітлити її значущість у нашому освітньому просторі, ми використали образ Ейфелевої вежі. Він  показує шлях від засад НУШ до формування всебічно розвиненої, цілісної особистості, яка здатна критично мислити, змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці й учитися впродовж усього життя.

Ми пишаємося тим, що Мукачівська ЗОШ №2 ім. Т.Г. Шевченка - це єдина школа в місті, де вивчають французьку мову, як основну іноземну. Ейфелева вежа асоціюється в нас із міцною конструкцією, в основі якої -  чотири надійні опори. Довіра в нашій школі так само базується на чотирьох взаємопов'язаних учасниках освітнього процесу: учнях, батьках, учителях і адміністрації. Усі ми об'єднані довкола спільних цілей і злагоджено працюємо над тим, аби сприяти заохоченню навчальних досягнень молодого покоління.