Засідання методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
Засідання методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу.
Урок залишається основною формою навчально-виховного процесу, але помітно змінюються його функція й організація, оскільки він підпорядковується не тільки повідомленню та перевірці знань учнів, скільки виявленню досвіду школярів за їх ставленням до змісту навчального матеріалу.
У рамках методичного тижня природничо-математичного циклу в Мукачівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 ім. Т. Г. Шевченка, вчителі фізики, біології та хімії Русин Мирослава Ярославівна, Данашевська Карина Ярославівна та Ващинець Марина Іванівна провели відкриті уроки з тем: "Робота і потужність електричного струму", "Які ризики та наслідки споживацької діяльності людей для природи" та "Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук".
Робота з досвідом учня вимагає від учителя не просто вміння викладати свій предмет, а аналізувати зміст того, чим уже володіє школяр із цієї теми. У таких умовах змінюється режисура уроку: учні не просто слухають розповідь педагога, а постійно співпрацюють із ним за допомогою діалогу.